Endokrynolog dziecięcy w Warszawie

W Centrum Pediatrycznym przyjmuje endokrynolog dziecięcy w Warszawie prywatnie. Jest to specjalista zajmujący się diagnostyką i leczeniem chorób związanych z nieprawidłowym wydzielaniem hormonów. Endokrynolog dziecięcy najczęściej leczy dzieci z niską masą urodzeniową (hipotrofia wewnątrzmaciczna w aspekcie zaburzeń hormonalnych), niedoborem lub nadmiarem wzrostu, niedoczynnością oraz nadczynnością tarczycy. Konsultacje zalecane są także przy cukrzycy oraz otyłości dziecięcej. Nasza poradnia endokrynologiczna dla dzieci zapewnia specjalistyczną opiekę lekarską dla noworodków i niemowlaków, dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz nastolatków do ukończenia 18. roku życia.

Dr Karolina Borowicz

Endokrynolog dziecięcy • Pediatra

Jest Absolwentką Warszawskiej Akademii Medycznej, którą ukończyła w 2005 roku. Szkolenie specjalizacyjne w zakresie endokrynologii dziecięcej odbywała w Klinice Endokrynologii Dziecięcej i Pediatrii UCK WUM w Warszawie. Przez 15 lat pracowała na Oddziale Pediatrycznym Szpitala Dziecięcego przy ulicy Niekłańskiej oraz jako endokrynolog dziecięcy w Poradni Przyszpitalnej. Swoje kwalifikacje stale podnosi na konferencjach, kursach i szkoleniach. Pani Doktor jest osobą ciepłą, empatyczną, z bardzo dobrym podejściem do dzieci. Zawsze profesjonalna i zaangażowana.

Endokrynolog dziecięcy – kiedy zabrać do niego dziecko?

Choroby, których podłożem są zaburzenia w gruczołach wydzielniczych dotykają również dzieci. Ich objawy bardzo często nie są specyficzne, dlatego wymagają profesjonalnej diagnostyki, którą zajmuje się endokrynolog dziecięcy w Warszawie. Na wizytę w gabinecie zwykle kieruje lekarz rodzinny lub pediatra zauważający nieprawidłowości w rozwoju małego pacjenta wymagające przeprowadzenia szczegółowych badań. Rodzice mogą również skorzystać z konsultacji, gdy zauważą u swojej pociechy niepokojące objawy mogące świadczyć o zaburzeniach hormonalnych.

Najczęstszym wskazaniem do wizyty w dziecięcej poradni endokrynologicznej jest nieprawidłowy wzrost w stosunku do wieku i obowiązujących norm rozwojowych. Konsultacje u specjalisty są zalecane zarówno przy zbyt wolnym, jak i zbyt szybkim rośnięciu w stosunku do rówieśników.

Do endokrynologa dla dzieci warto zgłosić się także, gdy dziecko ma problemy z:

Wskazaniem do regularnych wizyt w poradni są zdiagnozowane choroby endokrynologiczne. Mamy, które w ciąży leczyły się hormonalnie, również powinny umówić swoją pociechę na kontrolną wizytę do endokrynologa dziecięcego.

Jakie choroby najczęściej leczy endokrynolog dla dzieci w Warszawie?

Endokrynolog dla dzieci w Warszawie z Centrum Pediatrycznego przy Al. Waszyngtona 45 / 51 często diagnozuje i leczy:

Poradnia endokrynologiczna dla dzieci – endokrynolog dziecięcy prywatnie

Poradnia endokrynologiczna dla dzieci w Centrum Pediatrii to miejsce, gdzie mali pacjenci i ich rodzice otrzymują kompleksowe wsparcie związane z profilaktyką, diagnostyką i leczeniem chorób o podłożu hormonalnym. Doświadczony lekarz o specjalizacji endokrynolog dziecięcy zapewnia konsultacje, kieruje na badania krwi i inne potrzebne badania kontrolne i dobiera proces terapii dopasowany do ich wyników.